2014-08-08

Bee





That buzzing-noise means something.
If there's a buzzing noise,
somebody's making a buzzing noise,
and the only reason for making a buzzing noise that I know of 
 is because you're a bee....
And the only reason for being a bee that I know of
is making honey.....
And the only reason for making honey 
is so as I can eat it.

Winnie the Pooh










花をカシャカシャしていて
ブーーーーンという羽音を聞いた瞬間
蜂さんを追いかける私(笑)

飛んでる瞬間をMFで撮るのは難しく
ボツ写真を量産してますが
花に止まってる瞬間なら
何とかピント合わせられるようになりました

マクロレンズ絞り開放で
蜂さんをメインにすると
どんな花なのか分からない写真(一枚目)





真面目に撮った花フォト(二枚目)
オマケ写真でUP(笑)




















今年初めて気づいた花なので
名前が分かりません(汗)

気をつけて観察してみたら
色んな場所で咲いてました ♪





ご訪問ありがとうございました
Have a great weekend :)